PAPOOL LiFePO4 24V 140Ah. Параметри налаштування BMS

  • Перебробував вже все що знайшов в інтернеті
    Перевіряли показники напруги АКБ?
    Що показує інвертор?
    Що на клемах АКБ?
    Що показує BMS?
  • Відключав на 2 доби аккум від інвертора щоб подивитись як він себе поведе. Сьогодні поміряв перед підключенням на клемах були десь 4V !! Заряд на аккумі показував 0%! Думаю включу в інвертор хай заряджає. Але інвертор його не бачить, на клемах 1V! Виглядає що аккум таки накрився чи BMS. Написав продавцю на аліку, запросив warranty support.
    Якщо є поради чи можна його реанімувати якось, а то варік зараз тіки новий купувати(((

    P.S. думаю проблема з самого початку була не з інвертором а з аккумулятором
    Вкладення
    Показники аккумулятора
    IMG_0184.jpeg (3.05 МіБ)
    Показники аккумулятора Переглянуто 19442 разів
  • Daddy писав: Сер грудня 25, 2024 8:16 pm Якщо є поради чи можна його реанімувати якось, а то варік зараз тіки новий купувати(((
    Теоритично можна відновити.
    Треба розбирати і дивитись.
    Тут в когось був випадок неякісного монтажу. Якись дріт відвалився.
  • БМСка пішла у захист. треба з'ясовувати ЧОМУ
  • Так , BMS чогось пішла в захист хоча аккум 2 дні був відключений від споживачів. Відпочивав просто.
    Поки скинув захист підключив назад до інвертора по спостерігаю
    Але на всяк випад вже написав продавцю на аліку, бо вони декларують типу 10 років гарантії)
  • Daddy писав: Чет грудня 26, 2024 11:18 am Так , BMS чогось пішла в захист хоча аккум 2 дні був відключений від споживачів. Відпочивав просто.
    Поки скинув захист підключив назад до інвертора по спостерігаю
    Але на всяк випад вже написав продавцю на аліку, бо вони декларують типу 10 років гарантії)
    насправді там декілька причин може бути:
    1. КЗ
    2. температура
    3. падіння заряду (однієї комірки, або всієї збірки) нище можливого рівня.
    4. або режим єнергозберігання десь у БМС заданий. наприклад 12 годин без навантаження.
  • ACDC писав: Нед грудня 22, 2024 12:27 am
    Пояснічть чому такий розлад по коміркам, будь ласка.
    Судячи зі скріншоту у Вас вимкнуто балансування. Balance OFF
    Тому і такий розбіг.
    Причини чому вимкнуто балансування
    • виставлено дуже високий поріг напруги початку
    • виставлено велике значення для розбігу по комірках
    • взагалі вимкнуто балансування
    На інверторі вимкнуто бо судячи з коментарів він може піти в утіль.
  • На інверторі вимкнуто бо судячи з коментарів він може піти в утіль.
    Це правильно. І саме так має бути!
    Але балансування виконує BMS.
    І для того щоб BMS розпочав балансування має бути виконано декілька умов
    • Балансування дозволено ( включено)
    • Напруга на АКБ вище ніж вказано в параметрах BMS , як на пруга початку балансування
    • Розбаланс по комірках вище ніж вказано в налаштуваннях
    Всі це в налаштуваннях BMS!!! Не інвертора
  • ACDC писав: Суб грудня 28, 2024 6:52 am
    На інверторі вимкнуто бо судячи з коментарів він може піти в утіль.
    Це правильно. І саме так має бути!
    Але балансування виконує BMS.
    І для того щоб BMS розпочав балансування має бути виконано декілька умов
    • Балансування дозволено ( включено)
    • Напруга на АКБ вище ніж вказано в параметрах BMS , як на пруга початку балансування
    • Розбаланс по комірках вище ніж вказано в налаштуваннях
    Всі це в налаштуваннях BMS!!! Не інвертора
    BMS знаходиться в акумуляторі тому я і запитував про налаштування індикації на акумі. Продивився ролики про табло на lifepo4 і думаю там не даремно англ. буква Р стоїть з 12- розділами. В роликах показано, що та буква Р означає плюмбум тобто свинцевий, L - літійіонний, а F - залізофосфатний. Можливо в мене стоїть режим Р - свинцевого тому і BMS не працює належним чином? Дякую за відповіді.