Збираємо АКБ Lifepo4 самостійно. Ділимось досвідом

  • Відмовився від ідеї стискати шпильками. Трохи прижму струбцинами щоб резина розійшлась по всій поверхні комірок і на армований скотч.
    Критичним є перші 3-5 циклів заряду. Буду заряджати 20А. Хімія має устаканитись.
    І подалі, якщо не перезаряджати АКБ то комірки не повинні роздуватися.
    А якщо і буде щось подібне, то краще нехай трохи розіпре, втратить ємність і буде працювати далі, ніж спрацює клапан і на смітник.
  • ACDC писав: Сер жовтня 30, 2024 6:10 pm А хто використовував контактну пасту на перемички?
    https://www.youtube.com/watch?v=hFe9eWi3NLg
  • Підходить до фінішу етап підготовки до збору акб. Чекаю на конечникі і можна приступати.
    Передивився, перечитав, ПЕРЕПРОВІВ з різних джерел багато інформації.
    Мій підхід наступний.
    1. Якщо напруга на комірках не відрізняється більше ніж на 0.0.1-0.02 вольт, перед збиранням скручуємо всі комірки в ПАРАЛЕЛЬ. Даємо добу постояти для балансування. Якщо розбіг більше, рекомендують підключити до блоку живленя. Яку напругу виставляти, який ампераж, на скліьки залишати, незясовував, бо мені воно не потрібно. Але хто буде так робити обовязково зясуйте.
    2. Ізоляція між комірками спінений каучук 6 мм. Шукати у тих хто займається шумкою авто.
    3. Комірки трохи стиснути струбцинами. Зафіксувати на армований скотч
    4. Наконечники силові: лужена електротехнічна мідь EN 13600K. виробник LAUKE ( Німеччина )
    5. Між всіми контактами, а також в середину силових наконечників перед обжимом - електропровідна паста САВЕП “ЕлКонт-Н” ( Україна)
    6. Балансувальні дроти не обрізати. Обжати, пропаяти.
    7. Перед прикручуванням всі поверхні обезижрити спиртом, нанести пасту САВЕП
    8. Один термодачтик кріпимо на шпільку, один в середину між комірками.

    На шо ще слід звернути увагу?
  • ACDC писав: П'ят листопада 01, 2024 8:25 am На шо ще слід звернути увагу?
    якщо затягувати болти (гайки) будеш рожковим або накидним ключем - ДУУУУЖЕ уважно! бо можна замкнути виводи комірок!
    це досить часте явище! причому люди знають, і все-одне таке трапляється. саме тому я брав викрутку и набір головок - там неможливо замкнути.
    в мене брат вчора так спалив свій улюблений штанген - міряв розміри клем. дніпро-м. 1500 грн в мінус.
  • Вчора коли збирав на балансування, тренувався викруткою. Але вона там з чотирьох частин. Ручка, потім отой штирь в ручку, потім курдюпелька, а на цю кордюпельку накідна головка.
    І оце цю піраміду на гайку, руки трохи тремтіли :)
  • Стягнув перші чотири.
    6 мм гуми забагато для ізоляції між комірками.
    Якщо робити як я 4 + 4.
    То ще можливо, стягнути так щоб перемички доставали до шпільки, і то при наявності досить міцних струбцин.
    8 в ряд, а тим паче 16 точно не вийде стягнути.
  • казав - бери текстоліт :D
  • Androll писав: Нед листопада 03, 2024 7:43 am казав - бери текстоліт :D
    Ні. Для мене якраз норм. Бо схема 4+4 а не в ряд. Та маю моцні струбцини.
    Стягнув, зафіксував скотчем в декілька проходів. Тримається все монолітно. Перемички стають без проблем, навіть мають трохи вільного ходу між шпильками.
    То я писав для тих хто захоче теж використовувати гуму, щоб мали на увазі.
    А якщо робити перемички з дротів. То взагалі не бачу проблем.
  • в мене також зібрано 4+4. не в ряд.
    між блоками комірок - ПВХ 1 мм
    IMG_20240726_082057.jpg
    IMG_20240726_082057.jpg (7.32 МіБ)
    Переглянуто 2516 разів