Добре , різниця якщо не помиляюся десь 0.2 в, на інверторі менше, дякую.ACDC писав: ↑Чет грудня 05, 2024 12:59 amСтрум заряду якось зовсім малий. Яка ємність АКБ ?заряджав перед тим на 30а, зараз поставив на зарядку 10а,Розбіг по комірках 0.07 трохи завеликий. Бажано щоб було 0.015 і нижче.напруга стабілізувалася по усім коміркам 3.3 макс, 3.23 мін
Яка напруга початку балансування та різниці напруги на комірках для початку балансування виставлена на BMS?float 53.5 то дуже мало , виходить 3.34 на коміркуСтоїть зараз такі настройки bulk 55v float 53.5
поставте bulk 56 ( 3.5 на комірку ), float 55.6 ( 3.48 на комірку )
АЛЕ ОБОВЯЗКОВО перевірте яка різниця між показниками напруги АКБ. Що показує інвертор? Що показує тестер на клемах? Що показує BMS?
І відповідно скорегуйте налаштування
Налаштування параметрів bulk, float, cut-off
Ще одне питання коли акк розрядився в 0 писало under voltage, напруга впала до 50.9-51 приблизно, це нормально?ACDC писав: ↑Чет грудня 05, 2024 12:59 amСтрум заряду якось зовсім малий. Яка ємність АКБ ?заряджав перед тим на 30а, зараз поставив на зарядку 10а,Розбіг по комірках 0.07 трохи завеликий. Бажано щоб було 0.015 і нижче.напруга стабілізувалася по усім коміркам 3.3 макс, 3.23 мін
Яка напруга початку балансування та різниці напруги на комірках для початку балансування виставлена на BMS?float 53.5 то дуже мало , виходить 3.34 на коміркуСтоїть зараз такі настройки bulk 55v float 53.5
поставте bulk 56 ( 3.5 на комірку ), float 55.6 ( 3.48 на комірку )
АЛЕ ОБОВЯЗКОВО перевірте яка різниця між показниками напруги АКБ. Що показує інвертор? Що показує тестер на клемах? Що показує BMS?
І відповідно скорегуйте налаштування
30 діб замірів, коригувань напруги та струму на інверторі та bms. Токові кліщі таки стали в нагоді, бо струм BMS теж рахувала з похибкою.
Результатом задоволений Для ідеальної картинки, залишилось дочекатись поки BMS перерахує Remain Capacity.
Цікавий момент. Якщо в налаштуваннях BMS перезаписати Battery Capacity, навіть не змінюючи його значення, то скидаються показники Cycle Count та Cycle Capacity.
Результатом задоволений Для ідеальної картинки, залишилось дочекатись поки BMS перерахує Remain Capacity.
Цікавий момент. Якщо в налаштуваннях BMS перезаписати Battery Capacity, навіть не змінюючи його значення, то скидаються показники Cycle Count та Cycle Capacity.
Ні. Це не нормально. 51 вольт для 16S АКБ це десь 3.18 вольт на комірку. Навіть якщо була просадка під наватаженням там ще має бути достатньо ємності.Flashgot91 писав: ↑Чет грудня 05, 2024 1:21 am Ще одне питання коли акк розрядився в 0 писало under voltage, напруга впала до 50.9-51 приблизно, це нормально?
Це говорить про те що батарея незбалансована і якась комірка має заряд близький до мінімального. Тому BMS і відключила АКБ.
На клемах акк 54.8, на акк пише 53.34, на інверторі 53.2ACDC писав: ↑Чет грудня 05, 2024 12:59 amСтрум заряду якось зовсім малий. Яка ємність АКБ ?заряджав перед тим на 30а, зараз поставив на зарядку 10а,Розбіг по комірках 0.07 трохи завеликий. Бажано щоб було 0.015 і нижче.напруга стабілізувалася по усім коміркам 3.3 макс, 3.23 мін
Яка напруга початку балансування та різниці напруги на комірках для початку балансування виставлена на BMS?float 53.5 то дуже мало , виходить 3.34 на коміркуСтоїть зараз такі настройки bulk 55v float 53.5
поставте bulk 56 ( 3.5 на комірку ), float 55.6 ( 3.48 на комірку )
АЛЕ ОБОВЯЗКОВО перевірте яка різниця між показниками напруги АКБ. Що показує інвертор? Що показує тестер на клемах? Що показує BMS?
І відповідно скорегуйте налаштування
Зараз різниця в балансі між комірками 0. 005, акк на 100аACDC писав: ↑Чет грудня 05, 2024 12:59 amСтрум заряду якось зовсім малий. Яка ємність АКБ ?заряджав перед тим на 30а, зараз поставив на зарядку 10а,Розбіг по комірках 0.07 трохи завеликий. Бажано щоб було 0.015 і нижче.напруга стабілізувалася по усім коміркам 3.3 макс, 3.23 мін
Яка напруга початку балансування та різниці напруги на комірках для початку балансування виставлена на BMS?float 53.5 то дуже мало , виходить 3.34 на коміркуСтоїть зараз такі настройки bulk 55v float 53.5
поставте bulk 56 ( 3.5 на комірку ), float 55.6 ( 3.48 на комірку )
АЛЕ ОБОВЯЗКОВО перевірте яка різниця між показниками напруги АКБ. Що показує інвертор? Що показує тестер на клемах? Що показує BMS?
І відповідно скорегуйте налаштування
Одна комірка В6 вже декілька раз показувала низький заряд, набагато нижчий за решту, що в такому випадку робити? Її на заміну чи що?
Дуже великий розбіг в показниках між інвертором та клемами. Дроти які з'єднують акб та інвертор якого перетину? Контакти на АКБ та на інверторі нормально затягнуті?На клемах акк 54.8, на акк пише 53.34, на інверторі 53.2
Якщо це дісплейчик на готовій а не самозібраній АКБ то йому взагалі не можна вірити. Що показує BMS ?на акк пише 53.34
Яка BMS?
Тоді струм заряду 30-40 А досить коректнийакк на 100а
Якщо в зарядженому стані розбіг 0.005 а потім одна комірка починає просідати. То скоріш за все на заміну.Одна комірка В6 вже декілька раз показувала низький заряд, набагато нижчий за решту, що в такому випадку робити? Її на заміну чи що?
Але я б зарядив до 56 вольт і подивився що буде з балансуванням. Потім вже приймати рішення що до заміни.
Тільк спочатку треба розібратися з цим. ОБОВЯЗКОВО! Бо можна спалтити інвертор якщо АКБ закриється під час заряду!
На клемах акк 54.8, на акк пише 53.34, на інверторі 53.2
Який перетин не знаю, не дуже в тому розуміюся, товщина десь як вказівний палець, клеми добре затянутяв, показує зараз 55.5 на клемах, 54.5 на інверторі. Інвертор в мене такий https://haitech.com.ua/product/lifepo4- ... -512-kw-h/ACDC писав: ↑Чет грудня 05, 2024 1:53 amДуже великий розбіг в показниках між інвертором та клемами. Дроти які з'єднують акб та інвертор якого перетину? Контакти на АКБ та на інверторі нормально затягнуті?На клемах акк 54.8, на акк пише 53.34, на інверторі 53.2Якщо це дісплейчик на готовій а не самозібраній АКБ то йому взагалі не можна вірити. Що показує BMS ?на акк пише 53.34
Яка BMS?Тоді струм заряду 30-40 А досить коректнийакк на 100аЯкщо в зарядженому стані розбіг 0.005 а потім одна комірка починає просідати. То скоріш за все на заміну.Одна комірка В6 вже декілька раз показувала низький заряд, набагато нижчий за решту, що в такому випадку робити? Її на заміну чи що?
Але я б зарядив до 56 вольт і подивився що буде з балансуванням. Потім вже приймати рішення що до заміни.
Тільк спочатку треба розібратися з цим. ОБОВЯЗКОВО! Бо можна спалтити інвертор якщо АКБ закриється під час заряду!На клемах акк 54.8, на акк пише 53.34, на інверторі 53.2
- Вкладення
-
-
IMG_20241205_020342.jpg (6.96 МіБ)Переглянуто 2697 разів
-
IMG_20241205_020347.jpg (6.84 МіБ)Переглянуто 2697 разів
-
IMG_20241205_020407.jpg (6.99 МіБ)Переглянуто 2697 разів
-
IMG_20241205_020443.jpg (7.25 МіБ)Переглянуто 2697 разів
-
IMG_20241205_022019.jpg (7.02 МіБ)Переглянуто 2697 разів
І ще одне питання кабель від bms підключається в розєм rs485 чи rs 232?