Історія придбання інвертора та АКБ на Аліекспрес
-
Може бути цікаво учасникам форуму. Нагадую, що у мене проблема із якістю сварки пластин. Тому відкрив диспут із Аліекспрес та направив повідомлення продавцю з приводу неробочого стану батареї, відсутності GR кодів та б/ушності комірок. Приклав відео та фото відсутності напруги на клемах. Продавець почав вводити в оману Аліекспрес і мене. Пише, що проблем в повному!!??? розряді батареї із за довгого часу транспортування. Написав щоб я відкрив корпус і зарядив батарею напряму без BMS. Я вдруге направив претензію на алі і продавцю, приклавши при цьому нове відео із неякісною сваркою пластин. Він вдруге написав мені і аліекспрес, що проблема в розпряженій батареї і тому BMS заблокувала батарею. Начебто і не бачив відео, де видно відсутність контакту між пластиною і клемою комірки. Погодився компенсувати 30 доларів. Вчора увечері втретє направив повідомлення адресатам і ще раз приклав відео щодо якості сварки. Вказав, що відновлення потребує часу, відповідного обладнання (лазерна точкова сварка) професіоналізму майстра та коштів. Наразі мовчить. Які ваші прогнози?
ух
нарешті отримав трек номер на новій пошті
52 кілограми китайського "щастя" має доставити курєр в суботу зранку)
нарешті отримав трек номер на новій пошті
52 кілограми китайського "щастя" має доставити курєр в суботу зранку)
Вже не сподівався отримати. Більше 4-х місяців іхало. Але сьогодні Міст привіз нарешті.
Підїднався до BMS. Повна жопа. Як мінімум, BMS несправдана. На перший та другій комірці якась прутня замість правильних напруг. На клемах батареї напруги немає, бо БМС пішла у захіст мабудь. Короче повно прутня. Кітайці - підараси.
Підїднався до BMS. Повна жопа. Як мінімум, BMS несправдана. На перший та другій комірці якась прутня замість правильних напруг. На клемах батареї напруги немає, бо БМС пішла у захіст мабудь. Короче повно прутня. Кітайці - підараси.
- Вкладення
-
-
Untitled.png (57.82 Кіб)Переглянуто 4642 разів
У додаток до мого попереднього повідомлення. Вскрив батарею. Роз'єм на балансір БМС був на половину висмикнутий. Вставив його на місце. Наче все ок стало. розбаланс по коміркам 0,003 В. Напруга 3,3 В, але батарея ще не відігрілася з вулиці - 14 градусів.
По першій батареї рефанд за 3 дні. Швидко, але це я подав до доставки в Україну. 14 жовтня подавав. По другій 15 жовтня подав, і він вже відхилив. Вчора цілий день з ним переписувався вже з погрозами. Пообіцяв підтвердити сьогодні рефанд, але звісно нічого не робить. Так і висить диспут.
Вчора приїхала мені збірка LiFePo на 130 Аг на свіженьких комірках Lishen LP44147272.
Даташит на них тут.
BMS-ка JiKong на 100А (200А в піку на 2 хв).
Акумулятор, що вчора забрав обійшовся мені у 24290 грн (+-590 доларів) + десь 500 грн доставка з Київської області у Львівську. Це повністю готовий до роботи акумулятор. В корпусі з фанери. Якщо купляти лише комірки та BMS і робити самому, можна і в 20 тис вкластися.
Просили скинути лінк де замовлятиму.
Найшов хлопців на OLX тут. Зразу пишіть по номеру оголошення в телеграм, Юрій. Рекомендую, все на найвищому рівні зроблено.
Час від замовлення до отримання: 9 днів.
Маса: 30 кг.
Габарити: висота 39 см (до клем), ширина 47 см, глибина 18 см.
Має ручки.
Хлопці навіть кутнички на 3д принтирі друкують, і прикручують на дно кришки, щоб вона стояла на місці.
Фото акумулятора та значення з BMS теж прикріпляю.
Комірки з'єднані гнучким проводом, бо ще не прийшли їм шинки для них. Але так напевно навіть краще.
Акумулятор, що їхав мені з Китаю в тому ж контейнері, що і більшості з цього треду - не приїхав, бо я зробив рефанд. Я брав на 140 Аг, 24В. Мені він обійшовся у 522 долари. Але я використав багато скидок + коїни, стандартна ціна виходила трохи менше 600 доларів.
Тому народ, для чого купляти таке в Китаї незрозуміло якої якості, так ще й чекати 4 місяці на доставку, якщо можна зробити це в Україні. А воно можливо ще і не приїде, або приїде, але на вживаних комірках, чи вздутих...
Наш ринок насичений зараз як батареями, так і інверторами. Тому сміло робіть рефанд, хто ще не зробив і купляйте акумулятор тут.
Даташит на них тут.
BMS-ка JiKong на 100А (200А в піку на 2 хв).
Акумулятор, що вчора забрав обійшовся мені у 24290 грн (+-590 доларів) + десь 500 грн доставка з Київської області у Львівську. Це повністю готовий до роботи акумулятор. В корпусі з фанери. Якщо купляти лише комірки та BMS і робити самому, можна і в 20 тис вкластися.
Просили скинути лінк де замовлятиму.
Найшов хлопців на OLX тут. Зразу пишіть по номеру оголошення в телеграм, Юрій. Рекомендую, все на найвищому рівні зроблено.
Час від замовлення до отримання: 9 днів.
Маса: 30 кг.
Габарити: висота 39 см (до клем), ширина 47 см, глибина 18 см.
Має ручки.
Хлопці навіть кутнички на 3д принтирі друкують, і прикручують на дно кришки, щоб вона стояла на місці.
Фото акумулятора та значення з BMS теж прикріпляю.
Комірки з'єднані гнучким проводом, бо ще не прийшли їм шинки для них. Але так напевно навіть краще.
Акумулятор, що їхав мені з Китаю в тому ж контейнері, що і більшості з цього треду - не приїхав, бо я зробив рефанд. Я брав на 140 Аг, 24В. Мені він обійшовся у 522 долари. Але я використав багато скидок + коїни, стандартна ціна виходила трохи менше 600 доларів.
Тому народ, для чого купляти таке в Китаї незрозуміло якої якості, так ще й чекати 4 місяці на доставку, якщо можна зробити це в Україні. А воно можливо ще і не приїде, або приїде, але на вживаних комірках, чи вздутих...
Наш ринок насичений зараз як батареями, так і інверторами. Тому сміло робіть рефанд, хто ще не зробив і купляйте акумулятор тут.
- Вкладення
-
-
photo_2024-10-31_22-31-34.jpg (140.24 Кіб)Переглянуто 4662 разів
-
photo_2024-10-31_22-22-41.jpg (103.09 Кіб)Переглянуто 4664 разів
-
photo_2024-10-31_22-07-10.jpg (203.03 Кіб)Переглянуто 4664 разів
-
photo_2024-10-31_22-23-53.jpg (148.77 Кіб)Переглянуто 4664 разів
Ну то що продавець відхиляє то завжди так. В мене ще жоден диспут не пройшов без відхилення продавцем. Тут важливо яке рішення прийме Алі. Якщо АКБ вже було в Україні, то вони могли чекати на доставку.
На зараз все так як ви описуєте. Але на початку літа, коли робив замовлення, ситуація була зовсім іншою. Ціну в нас накручували в два три рази.Roman писав: ↑Чет жовтня 31, 2024 10:27 pm Тому народ, для чого купляти таке в Китаї незрозуміло якої якості, так ще й чекати 4 місяці на доставку, якщо можна зробити це в Україні. А воно можливо ще і не приїде, або приїде, але на вживаних комірках, чи вздутих...
Наш ринок насичений зараз як батареями, так і інверторами. Тому сміло робіть рефанд, хто ще не зробив і купляйте акумулятор тут.
Стосовно збірки АКБ.
Я вже зовсім зневірився в майстрах, будь яких, в будь якій галузі, будь то сантехник чи електрик чи що інше. По мірі можливостей намагаюсь робити все саморуч. Бо як почитаєш, подивишся "фахівця", волосся дибом стає.
Тому АКБ збирати буду сам.
Якщо вже робити самому то краще замовляти комірки на nkon. Зараз вже ажіотаж спав, до мене приїхало за 10 днів. 314Ah - LiFePO4 - 3.2V grade A (from 2022) - 8 шт. = 540 Евро. По факту 2024 рік виробництва. Виходить майже в два рази більше ємність чуть дорожче ніж у Вас.Roman писав: ↑Чет жовтня 31, 2024 10:27 pm Акумулятор, що вчора забрав обійшовся мені у 24290 грн (+-590 доларів) + десь 500 грн доставка з Київської області у Львівську. Це повністю готовий до роботи акумулятор. В корпусі з фанери. Якщо купляти лише комірки та BMS і робити самому, можна і в 20 тис вкластися.
Стосовно того що зробили Вам. Дуже сподобались перемички. Це мабуть самий найкращий варіант який може бути, бо наконечник всією площиною прилягає до поверхні. Якби в мене не шли в комплекті мідні пластини, то зробив би сам таке.
Що не сподобалось.
- Погано видно, але схоже балансировочні дроти обрізали за для краси збірки. Виходить опір у кожного дрота різний. Не критично але.
- Датчики температури краще кріпити десь по центру АКБ. Один на шпільку. Другий між комірками в середину ( це не можливо без
еластичної ізоляції між комірками. Теж не критично. Але.
- Взагалі не видно чи є ізоляція між комірками.
- Не видно чи стягнуті комірки хочаб на скотч.
То всьо звісно задротство, якщо комірки якісні, все буде працювати. Але ж якщо заморочуватись зі збіркою а не купувати готове, то робити вже як для себе

Мені такої величезної ємності не потрібно, бо я ні зарядити його не зможу швидко (мій інвертор може 60А, але я не буду витягувати з нього більше ніж 30, бо це Китай), ні використати усю цю ємність за потреби. Планується десь 300 Ват споживання зимою (а тобто 10-15 А) і мого акумулятора має вистачити на +-10 годин роботи, що мені і потрібно. Панелей я не маю і не планую мати.ACDC писав: ↑П'ят листопада 01, 2024 7:53 am Якщо вже робити самому то краще замовляти комірки на nkon. Зараз вже ажіотаж спав, до мене приїхало за 10 днів. 314Ah - LiFePO4 - 3.2V grade A (from 2022) - 8 шт. = 540 Евро. По факту 2024 рік виробництва. Виходить майже в два рази більше ємність чуть дорожче ніж у Вас.
По балансувальних дротах - не знаю, можливо і так. Але я не впевнений, що це матиме великий вплив на щось, якщо взагалі матиме хоч якийсь. В принципі, покази опору комірок трішки різняться на BMS-ці - збільшується від 44 мОм на першій комірці і до 50 мОм на восьмій - скоріш за все дійсно через різну довжину балансувальних проводків.ACDC писав: ↑П'ят листопада 01, 2024 7:53 am Стосовно того що зробили Вам. Дуже сподобались перемички. Це мабуть самий найкращий варіант який може бути, бо наконечник всією площиною прилягає до поверхні. Якби в мене не шли в комплекті мідні пластини, то зробив би сам таке.
Що не сподобалось.
- Погано видно, але схоже балансировочні дроти обрізали за для краси збірки. Виходить опір у кожного дрота різний. Не критично але.
- Датчики температури краще кріпити десь по центру АКБ. Один на шпільку. Другий між комірками в середину ( це не можливо без
еластичної ізоляції між комірками. Теж не критично. Але.
- Взагалі не видно чи є ізоляція між комірками.
- Не видно чи стягнуті комірки хочаб на скотч.
По датчиках - погоджуюся, можливо пізніше перероблю, якщо знайду термостійкий клей.
Ізоляція між комірками є. Текстоліт. Просто він чомусь чорний, а не жовтий.
Стягнуті армуючою стрічкою. Такою, як зверху балансувальні дроти приклеєні.
Тому все краще ніж здається.