ACDC писав: ↑Вів січня 07, 2025 1:39 am По першому скріну
Start to Balance 3400
Delta to Balance 5
і зробіть скрін того що нижче Delta to Balance , там має бути тип балансування
По другому скріну
batt over voltage 29200 28600
batt under voltage 20000 20600
cell over voltage 3650 3550
cell under voltage 2500 2600
charge over current 70000
discharge over current 100000
зробіть скрін самого верху, там бажано змінити температурні обмеження
Ви маєте на увазі NTC Enable?Чи можна вибрати всі 8 комірок відмічаючи галочками бо я так зрозумів, що лише 3 вибрані дивлячись на скрін?
То не комірки. То датчики температури.
1 як правило температура мосфета
2-3 десь серед комірок
Там нічого не чипайте
АЛЕ ЗВЕРНІТЬ УВАГУ. Це налаштування під інвертор! Якщо заряджати АКБ зарядним пристроєм, то треба понизити batt over voltage та cell over voltage
PAPOOL LiFePO4 24V 140Ah. Параметри налаштування BMS
-
- Вкладення
-
-
Screenshot_2025-01-07-16-58-55-94_9339a011a1b8babfdcda1d073143b698.jpg (295.74 Кіб)Переглянуто 45000 разів
-
Screenshot_2025-01-07-16-55-06-42_9339a011a1b8babfdcda1d073143b698.jpg (487.53 Кіб)Переглянуто 45000 разів
-
Screenshot_2025-01-07-16-52-24-18_9339a011a1b8babfdcda1d073143b698.jpg (513.15 Кіб)Переглянуто 45000 разів
charger over temperature 45 40
charger under temperature 5 8
discharger over temperature 55 50
discharger under temperature -5 0
Bal. only when charging OFF ( вимкнути ) тоді АКБ буде балансуватись без зарядки поки напруга на комірках вище 3400 і розбаланс більше 5.
Коли напруга впаде нижче 3400 поставити на зарядку. Після повного заряду відключити зарядку і знов залишити балансуватися.
І так по колу поки невідбалансується.
Коли відбалансується Bal. only when charging ON ( включити )
Також бажано Bal. only when charging ON ( включити ) коли АКБ використовується, тобто йде розряд.
charger under temperature 5 8
discharger over temperature 55 50
discharger under temperature -5 0
Bal. only when charging OFF ( вимкнути ) тоді АКБ буде балансуватись без зарядки поки напруга на комірках вище 3400 і розбаланс більше 5.
Коли напруга впаде нижче 3400 поставити на зарядку. Після повного заряду відключити зарядку і знов залишити балансуватися.
І так по колу поки невідбалансується.
Коли відбалансується Bal. only when charging ON ( включити )
Також бажано Bal. only when charging ON ( включити ) коли АКБ використовується, тобто йде розряд.
Не встиг виставити дані параметри. Акум показував після встановлення показників що вище 98% заряду хоча, до цих налаштувань параметрів БМС, показував 100%. Вимкнув інвертор. Вранці глянув на акум, він був вимкнений повністю хоча не вимикав. Спробував ввімкнути, результат 0(нуль). Спробував ввімкнути інвертор, теж 0. Що тепер робити?ACDC писав: ↑Сер січня 08, 2025 2:33 am charger over temperature 45 40
charger under temperature 5 8
discharger over temperature 55 50
discharger under temperature -5 0
Bal. only when charging OFF ( вимкнути ) тоді АКБ буде балансуватись без зарядки поки напруга на комірках вище 3400 і розбаланс більше 5.
Коли напруга впаде нижче 3400 поставити на зарядку. Після повного заряду відключити зарядку і знов залишити балансуватися.
І так по колу поки невідбалансується.
Коли відбалансується Bal. only when charging ON ( включити )
Також бажано Bal. only when charging ON ( включити ) коли АКБ використовується, тобто йде розряд.
Відключити інвертор від акб. Спробувати запустити від мережі.
Після відключення акб. Через 1-2 хвилини підключитися до BMS АКБ, включити АКБ, до інвертора не підключати поки незясується що з ним.
Ще такий момент. Інвертор не любить працювати без навантаження. І може дати дуба. Навіть якщо просто клацати меню, чи заряджати АКБ, треба щоб хочаб якась лампочка на 5 Вт була на виході 220 інвертора.
Зрозумів по першому ( Відключити інвертор від акб. Спробувати запустити від мережі.ACDC писав: ↑Сер січня 08, 2025 8:42 amВідключити інвертор від акб. Спробувати запустити від мережі.
Після відключення акб. Через 1-2 хвилини підключитися до BMS АКБ, включити АКБ, до інвертора не підключати поки незясується що з ним.
Ще такий момент. Інвертор не любить працювати без навантаження. І може дати дуба. Навіть якщо просто клацати меню, чи заряджати АКБ, треба щоб хочаб якась лампочка на 5 Вт була на виході 220 інвертора.
Після відключення акб. Через 1-2 хвилини підключитися до BMS АКБ, включити АКБ, до інвертора не підключати поки незясується що з ним). По другому. Тобто, вихід інвертора має бути увімкнений в мережу будинку під час налаштування, а не просто заряджати акум чи просто під'єднати якесь навантаження типу лампочки на виході інвертора? І ще одне. Акумулятор не вмикався, коли я його хотів увімкнути, можливо бмс пішов в блок?
Так. Має виконуватись правило - якщо інвертор включено, то на на його виході 220 має бути хоч якесь навантаження. Не обовязково прям весь будинок підключати, достатньо будь якого навіть мінімального навантаження.
В мене наприклад, перед автоматом, який стоїть на виході інвертора, підключена світлодіодна лампочка 5 вт, постійно, я її ніколи не вимикаю. Тобто якщо, навіть, спрацює автомат і відключить споживачів, лампочка все рівно буде світити.
Ще бажано варістор на виході інвертора поставити, особливо якщо є якись споживачі типу стіралок, холодильників, де є двигун.
В мене варістор стоїть в паралель навантаження, відразу після автомата, фактично обтиснув його разом з дротом що йде на споживачів.
Скоріш за все. Треба зясувати що сталось.
Від'єднав акумулятор від інвертора. Ні інвертор не запустився ні акумулятор.ACDC писав: ↑Чет січня 09, 2025 3:36 amТак. Має виконуватись правило - якщо інвертор включено, то на на його виході 220 має бути хоч якесь навантаження. Не обовязково прям весь будинок підключати, достатньо будь якого навіть мінімального навантаження.
В мене наприклад, перед автоматом, який стоїть на виході інвертора, підключена світлодіодна лампочка 5 вт, постійно, я її ніколи не вимикаю. Тобто якщо, навіть, спрацює автомат і відключить споживачів, лампочка все рівно буде світити.
Ще бажано варістор на виході інвертора поставити, особливо якщо є якись споживачі типу стіралок, холодильників, де є двигун.
В мене варістор стоїть в паралель навантаження, відразу після автомата, фактично обтиснув його разом з дротом що йде на споживачів.
Скоріш за все. Треба зясувати що сталось.
Що за інвертор?
Де купляли?
АКБ - шукайте хто візьметься за ремонт. Сподіваюсь з комірками все гаразд. BMS краще замінити ніж ремонтувати.
Де купляли?
АКБ - шукайте хто візьметься за ремонт. Сподіваюсь з комірками все гаразд. BMS краще замінити ніж ремонтувати.
Інвертор EASUN 4,2kVA китай,
За акб зрозумів але цікаво в чому причина. Можливо я натупив бо поставив галочку розряд на оверкіл?
заміряв напругу на БМС на клемах В- і С- = 24,5В. Десь вичитав, вже не можу знайти де, що таким чином можна перевірити БМС чи воно мертве чи живе. Судячи з мого заміру - живе але на вихід не дає напруги бо індикатор німий і на вихідних клемах також нуль. Думаю зарядити акум але треба знайти зарядний пристрій для lifepo4.