PAPOOL LiFePO4 24V 140Ah. Параметри налаштування BMS

  • charger over temperature 45 40
    charger under temperature 5 8
    discharger over temperature 55 50
    discharger under temperature -5 0

    Bal. only when charging OFF ( вимкнути ) тоді АКБ буде балансуватись без зарядки поки напруга на комірках вище 3400 і розбаланс більше 5.

    Коли напруга впаде нижче 3400 поставити на зарядку. Після повного заряду відключити зарядку і знов залишити балансуватися.
    І так по колу поки невідбалансується.
    Коли відбалансується Bal. only when charging ON ( включити )

    Також бажано Bal. only when charging ON ( включити ) коли АКБ використовується, тобто йде розряд.
  • ACDC писав: Сер січня 08, 2025 2:33 am charger over temperature 45 40
    charger under temperature 5 8
    discharger over temperature 55 50
    discharger under temperature -5 0

    Bal. only when charging OFF ( вимкнути ) тоді АКБ буде балансуватись без зарядки поки напруга на комірках вище 3400 і розбаланс більше 5.

    Коли напруга впаде нижче 3400 поставити на зарядку. Після повного заряду відключити зарядку і знов залишити балансуватися.
    І так по колу поки невідбалансується.
    Коли відбалансується Bal. only when charging ON ( включити )

    Також бажано Bal. only when charging ON ( включити ) коли АКБ використовується, тобто йде розряд.
    Не встиг виставити дані параметри. Акум показував після встановлення показників що вище 98% заряду хоча, до цих налаштувань параметрів БМС, показував 100%. Вимкнув інвертор. Вранці глянув на акум, він був вимкнений повністю хоча не вимикав. Спробував ввімкнути, результат 0(нуль). Спробував ввімкнути інвертор, теж 0. Що тепер робити?
  • mag12360 писав: Сер січня 08, 2025 7:52 amЩо тепер робити?
    Відключити інвертор від акб. Спробувати запустити від мережі.
    Після відключення акб. Через 1-2 хвилини підключитися до BMS АКБ, включити АКБ, до інвертора не підключати поки незясується що з ним.
    Ще такий момент. Інвертор не любить працювати без навантаження. І може дати дуба. Навіть якщо просто клацати меню, чи заряджати АКБ, треба щоб хочаб якась лампочка на 5 Вт була на виході 220 інвертора.
  • ACDC писав: Сер січня 08, 2025 8:42 am
    mag12360 писав: Сер січня 08, 2025 7:52 amЩо тепер робити?
    Відключити інвертор від акб. Спробувати запустити від мережі.
    Після відключення акб. Через 1-2 хвилини підключитися до BMS АКБ, включити АКБ, до інвертора не підключати поки незясується що з ним.
    Ще такий момент. Інвертор не любить працювати без навантаження. І може дати дуба. Навіть якщо просто клацати меню, чи заряджати АКБ, треба щоб хочаб якась лампочка на 5 Вт була на виході 220 інвертора.
    Зрозумів по першому ( Відключити інвертор від акб. Спробувати запустити від мережі.
    Після відключення акб. Через 1-2 хвилини підключитися до BMS АКБ, включити АКБ, до інвертора не підключати поки незясується що з ним). По другому. Тобто, вихід інвертора має бути увімкнений в мережу будинку під час налаштування, а не просто заряджати акум чи просто під'єднати якесь навантаження типу лампочки на виході інвертора? І ще одне. Акумулятор не вмикався, коли я його хотів увімкнути, можливо бмс пішов в блок?
  • mag12360 писав: Сер січня 08, 2025 1:33 pm Тобто, вихід інвертора має бути увімкнений в мережу будинку під час налаштування, а не просто заряджати акум чи просто під'єднати якесь навантаження типу лампочки на виході інвертора?
    Так. Має виконуватись правило - якщо інвертор включено, то на на його виході 220 має бути хоч якесь навантаження. Не обовязково прям весь будинок підключати, достатньо будь якого навіть мінімального навантаження.
    В мене наприклад, перед автоматом, який стоїть на виході інвертора, підключена світлодіодна лампочка 5 вт, постійно, я її ніколи не вимикаю. Тобто якщо, навіть, спрацює автомат і відключить споживачів, лампочка все рівно буде світити.

    Ще бажано варістор на виході інвертора поставити, особливо якщо є якись споживачі типу стіралок, холодильників, де є двигун.
    В мене варістор стоїть в паралель навантаження, відразу після автомата, фактично обтиснув його разом з дротом що йде на споживачів.
    mag12360 писав: Сер січня 08, 2025 1:33 pm Акумулятор не вмикався, коли я його хотів увімкнути, можливо бмс пішов в блок?
    Скоріш за все. Треба зясувати що сталось.
  • ACDC писав: Чет січня 09, 2025 3:36 am
    mag12360 писав: Сер січня 08, 2025 1:33 pm Тобто, вихід інвертора має бути увімкнений в мережу будинку під час налаштування, а не просто заряджати акум чи просто під'єднати якесь навантаження типу лампочки на виході інвертора?
    Так. Має виконуватись правило - якщо інвертор включено, то на на його виході 220 має бути хоч якесь навантаження. Не обовязково прям весь будинок підключати, достатньо будь якого навіть мінімального навантаження.
    В мене наприклад, перед автоматом, який стоїть на виході інвертора, підключена світлодіодна лампочка 5 вт, постійно, я її ніколи не вимикаю. Тобто якщо, навіть, спрацює автомат і відключить споживачів, лампочка все рівно буде світити.

    Ще бажано варістор на виході інвертора поставити, особливо якщо є якись споживачі типу стіралок, холодильників, де є двигун.
    В мене варістор стоїть в паралель навантаження, відразу після автомата, фактично обтиснув його разом з дротом що йде на споживачів.
    mag12360 писав: Сер січня 08, 2025 1:33 pm Акумулятор не вмикався, коли я його хотів увімкнути, можливо бмс пішов в блок?
    Скоріш за все. Треба зясувати що сталось.
    Від'єднав акумулятор від інвертора. Ні інвертор не запустився ні акумулятор.
  • Що за інвертор?
    Де купляли?

    АКБ - шукайте хто візьметься за ремонт. Сподіваюсь з комірками все гаразд. BMS краще замінити ніж ремонтувати.
  • ACDC писав: П'ят січня 10, 2025 4:10 am Що за інвертор?
    Де купляли?

    АКБ - шукайте хто візьметься за ремонт. Сподіваюсь з комірками все гаразд. BMS краще замінити ніж ремонтувати.
    Інвертор EASUN 4,2kVA китай,
    За акб зрозумів але цікаво в чому причина. Можливо я натупив бо поставив галочку розряд на оверкіл?
  • ACDC писав: П'ят січня 10, 2025 4:10 am Що за інвертор?
    Де купляли?

    АКБ - шукайте хто візьметься за ремонт. Сподіваюсь з комірками все гаразд. BMS краще замінити ніж ремонтувати.
    заміряв напругу на БМС на клемах В- і С- = 24,5В. Десь вичитав, вже не можу знайти де, що таким чином можна перевірити БМС чи воно мертве чи живе. Судячи з мого заміру - живе але на вихід не дає напруги бо індикатор німий і на вихідних клемах також нуль. Думаю зарядити акум але треба знайти зарядний пристрій для lifepo4.