PAPOOL LiFePO4 24V 140Ah. Параметри налаштування BMS

  • mag12360 писав: П'ят січня 10, 2025 6:52 pm заміряв напругу на БМС на клемах В- і С- = 24,5В.
    Якщо на C- 24.5 то і на клемах акб має бути 24.5
    Бо C- то вже вихід з BMS на клеми.
    А BMS не відповідає і в Слонику ?
  • ACDC писав: Суб січня 11, 2025 1:55 am
    mag12360 писав: П'ят січня 10, 2025 9:41 am Можливо я натупив бо поставив галочку розряд на оверкіл?
    Що за параметр?
    mag12360 писав: П'ят січня 10, 2025 9:41 am Інвертор EASUN 4,2kVA китай,
    Якщо купляли на Аліекспресс, пишіть китайцю. Вони в курсі що літом була велика партія бракованих плат. І відправляють нову плату, треба буде тільки домовитись за оплату по доставці. В мене просив 40 $, сторгувались до 28$. Їде близько 1 місяця через Укрпошту.
    А яка саме плата?
  • ACDC писав: Суб січня 11, 2025 2:09 am
    mag12360 писав: П'ят січня 10, 2025 6:52 pm заміряв напругу на БМС на клемах В- і С- = 24,5В.
    Якщо на C- 24.5 то і на клемах акб має бути 24.5
    Бо C- то вже вихід з BMS на клеми.
    А BMS не відповідає і в Слонику ?
    На клемах акб якраз і немає. Складається враження, що плюс відсутній. По слонику не може відповідати бо акб не вмикається, а відповідно і плата блютуз мовчить.
  • ACDC писав: Суб січня 11, 2025 1:55 am
    mag12360 писав: П'ят січня 10, 2025 9:41 am Можливо я натупив бо поставив галочку розряд на оверкіл?
    Що за параметр?
    mag12360 писав: П'ят січня 10, 2025 9:41 am Інвертор EASUN 4,2kVA китай,
    Якщо купляли на Аліекспресс, пишіть китайцю. Вони в курсі що літом була велика партія бракованих плат. І відправляють нову плату, треба буде тільки домовитись за оплату по доставці. В мене просив 40 $, сторгувались до 28$. Їде близько 1 місяця через Укрпошту.
    Параметр на оверкіл це де стоять вимикачі заряду і розряду. На початковому екрані, де стрілка вказуює на заряд, є зліва вимикач заряду, а праворуч розряду і коли вони активні то жовтого кольору. На даному фото відмічено.
    Вкладення
    IMG_20250111_103340_247.jpg
    IMG_20250111_103340_247.jpg (91.38 Кіб)
    Переглянуто 45106 разів
  • mag12360 писав: Суб січня 11, 2025 10:37 am На початковому екрані, де стрілка вказуює на заряд, є зліва вимикач заряду, а праворуч розряду і коли вони активні то жовтого кольору, на мою думку.
    Це ви не дуже добре зробили. В мене Слоник, на АКБ для велосипеда, вмикає розряд як тільки зявляється зарядний струм. Навіть якщо, до цього було вкл. тільки заряд.
    Тобто я вкл. заряд на Слонику, приєднав зарядний пристрій, на Слонику активується розряд. Якщо я в цей час вимкну розряд, зарядний пристрій перестає заряджати.
    В випадку, коли це звичайний зарядний пристрій, а не інвертор, нічого страшного. В мене на АКБ для велосипеда, взагалі, зарядом керує BMS, тобто всі пороги відключення, виставлені так щоб саме BMS контролювала рівень заряду.
    З інверторм все інакше. Він сам вмикає, вимикає заряд, в залежності від його налаштуваннь, а параметри на BMS скоріш як запобіжник, в випадку якщо інвертор спробує перезарядити АКБ. Якщо під час заряду BMS вимкне заряд, або інвертор не побачить напругу ( як вийшло в вашому випадку ), то 50 на 50 що інвертор вийде з ладу.
  • mag12360 писав: Суб січня 11, 2025 10:27 am А яка саме плата?
    Силова плата.
    IMG_20240929_101123.jpg
    IMG_20240929_101123.jpg (2.95 МіБ)
    Переглянуто 45101 раз
    Це майже новий інвертор на 80%.
    В цю плату підключається , дісплей з кнопками, кнопка вкл./викл., плата керування, RS 232/485 модуль, вентилятори та дроти. Все на шлейфах. Там переплутати щось в край тяжко. Головне не поспішати.
    За годину з перекурами старий інвертор перетворюється в новий.
  • mag12360 писав: Суб січня 11, 2025 10:30 am На клемах акб якраз і немає.
    Тобто ви ставили щупи тестера один на -B інший на -C і там показувало напругу?
    Якщо так, то схоже і BMS накрився.
    Там має зявлятись тільки мінус.
    Якщо розряд вимкнуто, то мінус тільки на -B ( це контакт на який приходить дріт від мінуса збірки ).
    Якщо розряд включено, то мінус на -B та -C.
  • ACDC писав: Суб січня 11, 2025 11:47 am
    mag12360 писав: Суб січня 11, 2025 10:30 am На клемах акб якраз і немає.
    Тобто ви ставили щупи тестера один на -B інший на -C і там показувало напругу?
    Якщо так, то схоже і BMS накрився.
    Там має зявлятись тільки мінус.
    Якщо розряд вимкнуто, то мінус тільки на -B ( це контакт на який приходить дріт від мінуса збірки ).
    Якщо розряд включено, то мінус на -B та -C.
    Справа в тому, що та напруга не є суттєвою бо вона йде через БМС, яке виступає на той момент, як резистор. Я спробував лампочкою на 28В, це з авіації, і вона не світиться, а потім взяв на 24В і так само вона не світиться. Між клемами В- і С- напруга 24,9В але вона без струму. Заміряв напругу на - клемі з комірок і на + то показало 27,2 В відповідно там лампочка засвітилася. Тобто, БМС має опір, а відповідно може і живе, від слова МОЖЕ😊. Скоріш за все інвертор щось сам кинув, а в мене на + дротові від акб до інвертора немає нічого. Думаю поставити якийсь запобіжник типу дифреле на + щоб більше не коротило з інвертора на акб.
  • ACDC писав: Суб січня 11, 2025 11:32 am
    mag12360 писав: Суб січня 11, 2025 10:27 am А яка саме плата?
    Силова плата.
    IMG_20240929_101123.jpg
    Це майже новий інвертор на 80%.
    В цю плату підключається , дісплей з кнопками, кнопка вкл./викл., плата керування, RS 232/485 модуль, вентилятори та дроти. Все на шлейфах. Там переплутати щось в край тяжко. Головне не поспішати.
    За годину з перекурами старий інвертор перетворюється в новий.
    Відправив інвертор в Луцьк майстрові. Каже, що клієнт живий але трішки дивний. Ніби вже зробив але хоче перевірити ще на акумуляторі певний час.