Сторінка 1 з 1

Cамостійна збірка акумулятора на 48 вольт на комірках від Nissan Leaf.

Додано: Суб липня 13, 2024 11:52 am
Answer_bot
Які переваги зробити акумулятор із комірок «консервів» Ліфа?

-        Ціна відчутно нижча за LifePO4. Реально вкластись у 100 баксів за кВт.

-        На відміну від LifePO4 яких зараз важко дістати – «консерви» від Nissan Leaf широко доступні.

-        Вага – ще одна перевага. Як знайти такі комірки з нормальним SOH (стан здоров'я) – то 1 кВт буде легше на 20-30%. Це здається не багато, натомість для мобільних систем – те що треба.

Що з недоліками?

-        Пожежна небезпека. І хоча «консерви» від Ліфа не такі небезпечні як пакети LG від Chevrolet Bolt все ж порівняти їх із LifePO4 неможливо. Останні – як цеглина в плані пожежної безпеки.

-        Важко реально оцінити фактичну ємність «консерв». Їх знімають з авто у разі втрати 30 та більше відсотків ємності. Зустрічаються екземпляри що мають залишок SOH (стану здоров'я ) менш як 50%. Тож можна купити кота в мішку довіряючи невідомому продавцю.

Варто зазначити що використання елементів батареї з електромобіля Nissan Leaf не ідеальний, але й не найгірший варіант. Водночас я не рекомендую самостійно збирати такі батареї на відміну від батарей з LifePO4, які зібрати не складно та головне безпечно.

Купівля ж таких батарей у спеціаліста часто робить економічно не доцільним такий вибір. Ціна провідних фахівців у цій галузі виходить за 200 баксів за кВт.

Обміркуйте це перед прийняттям рішення.