PAPOOL LiFePO4 48V 150Ah. Потрібна допомога !

  • Трохи спостережень:
    1 Вимкнув акумулятор - інвертор помітив його вимкнення, з індикації зник акумулятор.
    2. Увімкнув акумулятор - через кілька секунд інвертор його побачив, відобразив на індикаторі, показав, що триває зарядка. На акумуляторі зарядка, за фактом не йде.
    3. Увімкнув акумулятор, відключив вхід на інвертор - акумулятор показує віддачу струму в мережу, тобто отримує команди від інвертора і намагається живити мережу в квартирі!

    Виходить BMS працює, не працює тільки заряд акумулятора? Спробувати зарядити примусово зовнішньою зарядкою ? Якщо зарядиться - проблема в інверторі ? Якщо ні - сам блок банок ?
  • Підключився до акумулятора ноутбуком.
    Така картинка:
    Alarm Status
    Cell low V alarm
    Pack low V alarm
    Low BAT alarm

    Protect Status
    Cell under V PROT <------- одна з комірок має заряд 2,455В, що нижче граничного 2,5В.

    Висновки - «пішов у захист». Питання - як його з цього стану вивести ?
  • Краще від інвертора відключити. Бо якщо під час зарядки АКБ піде в захист ( або вже в захисті ) можна спалити інвертор.
    Спробувати зарядити АКБ зовнішнім зарядним пристроєм.
    Ну і треба зясовувати чому так сталось. Можливо комірки не були відбалансовані, ну і найгірше якщо одна комірка бракована.
  • ACDC писав: Вів квітня 22, 2025 2:19 am Краще від інвертора відключити. Бо якщо під час зарядки АКБ піде в захист ( або вже в захисті ) можна спалити інвертор.
    Спробувати зарядити АКБ зовнішнім зарядним пристроєм.
    Ну і треба зясовувати чому так сталось. Можливо комірки не були відбалансовані, ну і найгірше якщо одна комірка бракована.
    Дякую!
    Так, калібрування не робив, «руки не доходили», тепер точно зроблю.
    Залишається одне питання - якщо я накину йому зарядку 220 на 48В/20А - він сам вийде з цього стану або ще потрібні якісь дії через його інтерфейс?
  • MDev писав: Залишається одне питання - якщо я накину йому зарядку 220 на 48В/20А - він сам вийде з цього стану або ще потрібні якісь дії через його інтерфейс?
    Якщо зарядка не під LifePO4, а зазвичай такі в нас продають, хоч і пишуть що для LifePO4, треба обмежити максимальну напругу на комірку. Різниця в тому що звичайні зарядки просто віддають вказаний струм і не "дивляться" на напругу на АКБ, на відмінність від інвертора, який наприкінці заряду знижує струм і контролює напругу на АКБ, а при досягненні вказаної напруги відключає зарядку. При заряді від звичайних зарядок, вся відповідальність за заряд лежить на BMS. Тому треба обмежити напругу заряду в налаштуваннях BMS до 3.5-3.55 (Cell OVP), а Cell OVPR 3.4 на комірку. Start Balance Volt 3.41. Коли заряд досягне встановленої напруги BMS відключить заряд, коли впаде нижче 3.4 знов включить заряд. Спочатку, напруга буде досить швидко падати з 3.55 до 3.4. Потім все повільніше. В такому режимі бажано протримати АКБ на зарядному пристрої добу, для балансування АКБ.

    Обовязково, перед підключенням до інвертора повернути параметр Cell OVP до 3.65.
    Під час зарядки спостерігати за напругою на комірках. Чи "піднімається" так комірка що втратила ємність. Якщо ні, то треба в ремонт АКБ, на заміну комірки.
  • Переміряйте комірки фізичним вольтметром. Здається просіла одна або декілька комірок
  • ACDC писав: Вів квітня 22, 2025 2:19 am Краще від інвертора відключити. Бо якщо під час зарядки АКБ піде в захист ( або вже в захисті ) можна спалити інвертор.
    Спробувати зарядити АКБ зовнішнім зарядним пристроєм.
    Ну і треба зясовувати чому так сталось. Можливо комірки не були відбалансовані, ну і найгірше якщо одна комірка бракована.
    Можливо питання дурне, але поставлю :)
    Фізично треба від'єднувати акумулятор від інвертора, чи достатньо від'єднати вхід і вихід інвертора і від'єднати його кнопкою за живленням? Чому таке питання? ДУЖЕ незручно розбирати всю конструкцію, а ось «крокодилами» від зарядки, до клем дістатися просто
  • Достатньо просто вимкнути інвертор.
  • Всім привіт!
    Вдалося запустити роботу системи. Звіт :)
    1. Купив зарядний пристрій 48 В * 4 А. Заряджав повільно, але впевнено. Зарядив.
    2. Елементи вирівнялися, захист відключився.
    3. Підключив шину даних від інвертора, увімкнув. Інвертор побачив акумулятор, показав, що заряджає, але... На акумуляторі заряд так і не пішов.
    4. Відключив шину, замінив решим 05 з LI4 на USE, з установкою 26, 27 і 29 пунктів у відповідні значення для LiFePo4/48V - все запрацювало, заряд пішов.

    Висновок, точніше те, до чого мене підвели - зв'язок між інвертором і акумулятором - сутність не стабільна... Може комусь допоможе.