Потрібна допомога знавців !
Установив удома автономну систему:
Інвертор: ISolar-SMG-III-6.2KW -Wifi
PAPOOL LiFePO4 48V 150Ah.
Все прекрасно працювало, до сьогодні. Точніше перші «дзвіночки», можливо почалися раніше, але відніс їх до «особливостей роботи».
Отже, після встановлення, налаштування і запуску - все було ідеально. Я не електрик, відразу попереджаю, допомагав знайомий. Систему запустили, протестували, акумулятор після запуску зарядився до 100% (приїхав приблизно 70%). Були короткі вимкнення, все прекрасно працювало, система перемикалася, акумулятор живив квартиру, потім дозаряджався.
Десь тижні 3 тому помітив, що напруга почала падати і рівень заряду почав опускатися, буквально близько 1% на добу. Вирішив, що система «трохи зливає і дозаряджає». У середу ввечері було приблизно 80%, терміново поїхав у справах... Сьогодні приїхав, начебто все добре, але випадково зазирнув і глянув що показує акумулятор... А там 1% !!!
Інвертор працює, показує, що віддає і в мережу, і ЗАРЯЖУЄ акумулятор.
На акумуляторі:
44.0 V 0%
150 AH LV
Якщо зайти в Battery status
STATUS: IDLE
А напруга на комірках впала до2570-2835 mV....
Також спробував під'єднатися через «блакитного слона»: додаток знаходить акумулятор, підключається і... на цьому все ! Спроба отримати параметри, або встановити - застосунок намагається щось отримати або встановити і потім «Setting failed».
Питання до знавців:
- Що це може бути?
- Як повернути до життя акумулятор ?
ПС
- Померла BMS ?Якщо так - які варіанти є ? Заміна модуля ?
- Можна використовувати зовнішню зарядку 48В/10А для примусового заряду акумулятора ?
PAPOOL LiFePO4 48V 150Ah. Потрібна допомога !
Трохи спостережень:
1 Вимкнув акумулятор - інвертор помітив його вимкнення, з індикації зник акумулятор.
2. Увімкнув акумулятор - через кілька секунд інвертор його побачив, відобразив на індикаторі, показав, що триває зарядка. На акумуляторі зарядка, за фактом не йде.
3. Увімкнув акумулятор, відключив вхід на інвертор - акумулятор показує віддачу струму в мережу, тобто отримує команди від інвертора і намагається живити мережу в квартирі!
Виходить BMS працює, не працює тільки заряд акумулятора? Спробувати зарядити примусово зовнішньою зарядкою ? Якщо зарядиться - проблема в інверторі ? Якщо ні - сам блок банок ?
1 Вимкнув акумулятор - інвертор помітив його вимкнення, з індикації зник акумулятор.
2. Увімкнув акумулятор - через кілька секунд інвертор його побачив, відобразив на індикаторі, показав, що триває зарядка. На акумуляторі зарядка, за фактом не йде.
3. Увімкнув акумулятор, відключив вхід на інвертор - акумулятор показує віддачу струму в мережу, тобто отримує команди від інвертора і намагається живити мережу в квартирі!
Виходить BMS працює, не працює тільки заряд акумулятора? Спробувати зарядити примусово зовнішньою зарядкою ? Якщо зарядиться - проблема в інверторі ? Якщо ні - сам блок банок ?
Підключився до акумулятора ноутбуком.
Така картинка:
Alarm Status
Cell low V alarm
Pack low V alarm
Low BAT alarm
Protect Status
Cell under V PROT <------- одна з комірок має заряд 2,455В, що нижче граничного 2,5В.
Висновки - «пішов у захист». Питання - як його з цього стану вивести ?
Така картинка:
Alarm Status
Cell low V alarm
Pack low V alarm
Low BAT alarm
Protect Status
Cell under V PROT <------- одна з комірок має заряд 2,455В, що нижче граничного 2,5В.
Висновки - «пішов у захист». Питання - як його з цього стану вивести ?
Краще від інвертора відключити. Бо якщо під час зарядки АКБ піде в захист ( або вже в захисті ) можна спалити інвертор.
Спробувати зарядити АКБ зовнішнім зарядним пристроєм.
Ну і треба зясовувати чому так сталось. Можливо комірки не були відбалансовані, ну і найгірше якщо одна комірка бракована.
Спробувати зарядити АКБ зовнішнім зарядним пристроєм.
Ну і треба зясовувати чому так сталось. Можливо комірки не були відбалансовані, ну і найгірше якщо одна комірка бракована.
Дякую!ACDC писав: ↑Вів квітня 22, 2025 2:19 am Краще від інвертора відключити. Бо якщо під час зарядки АКБ піде в захист ( або вже в захисті ) можна спалити інвертор.
Спробувати зарядити АКБ зовнішнім зарядним пристроєм.
Ну і треба зясовувати чому так сталось. Можливо комірки не були відбалансовані, ну і найгірше якщо одна комірка бракована.
Так, калібрування не робив, «руки не доходили», тепер точно зроблю.
Залишається одне питання - якщо я накину йому зарядку 220 на 48В/20А - він сам вийде з цього стану або ще потрібні якісь дії через його інтерфейс?
Якщо зарядка не під LifePO4, а зазвичай такі в нас продають, хоч і пишуть що для LifePO4, треба обмежити максимальну напругу на комірку. Різниця в тому що звичайні зарядки просто віддають вказаний струм і не "дивляться" на напругу на АКБ, на відмінність від інвертора, який наприкінці заряду знижує струм і контролює напругу на АКБ, а при досягненні вказаної напруги відключає зарядку. При заряді від звичайних зарядок, вся відповідальність за заряд лежить на BMS. Тому треба обмежити напругу заряду в налаштуваннях BMS до 3.5-3.55 (Cell OVP), а Cell OVPR 3.4 на комірку. Start Balance Volt 3.41. Коли заряд досягне встановленої напруги BMS відключить заряд, коли впаде нижче 3.4 знов включить заряд. Спочатку, напруга буде досить швидко падати з 3.55 до 3.4. Потім все повільніше. В такому режимі бажано протримати АКБ на зарядному пристрої добу, для балансування АКБ.
Обовязково, перед підключенням до інвертора повернути параметр Cell OVP до 3.65.
Під час зарядки спостерігати за напругою на комірках. Чи "піднімається" так комірка що втратила ємність. Якщо ні, то треба в ремонт АКБ, на заміну комірки.
Переміряйте комірки фізичним вольтметром. Здається просіла одна або декілька комірок
Можливо питання дурне, але поставлюACDC писав: ↑Вів квітня 22, 2025 2:19 am Краще від інвертора відключити. Бо якщо під час зарядки АКБ піде в захист ( або вже в захисті ) можна спалити інвертор.
Спробувати зарядити АКБ зовнішнім зарядним пристроєм.
Ну і треба зясовувати чому так сталось. Можливо комірки не були відбалансовані, ну і найгірше якщо одна комірка бракована.

Фізично треба від'єднувати акумулятор від інвертора, чи достатньо від'єднати вхід і вихід інвертора і від'єднати його кнопкою за живленням? Чому таке питання? ДУЖЕ незручно розбирати всю конструкцію, а ось «крокодилами» від зарядки, до клем дістатися просто
Достатньо просто вимкнути інвертор.
Всім привіт!
Вдалося запустити роботу системи. Звіт
1. Купив зарядний пристрій 48 В * 4 А. Заряджав повільно, але впевнено. Зарядив.
2. Елементи вирівнялися, захист відключився.
3. Підключив шину даних від інвертора, увімкнув. Інвертор побачив акумулятор, показав, що заряджає, але... На акумуляторі заряд так і не пішов.
4. Відключив шину, замінив решим 05 з LI4 на USE, з установкою 26, 27 і 29 пунктів у відповідні значення для LiFePo4/48V - все запрацювало, заряд пішов.
Висновок, точніше те, до чого мене підвели - зв'язок між інвертором і акумулятором - сутність не стабільна... Може комусь допоможе.
Вдалося запустити роботу системи. Звіт

1. Купив зарядний пристрій 48 В * 4 А. Заряджав повільно, але впевнено. Зарядив.
2. Елементи вирівнялися, захист відключився.
3. Підключив шину даних від інвертора, увімкнув. Інвертор побачив акумулятор, показав, що заряджає, але... На акумуляторі заряд так і не пішов.
4. Відключив шину, замінив решим 05 з LI4 на USE, з установкою 26, 27 і 29 пунктів у відповідні значення для LiFePo4/48V - все запрацювало, заряд пішов.
Висновок, точніше те, до чого мене підвели - зв'язок між інвертором і акумулятором - сутність не стабільна... Може комусь допоможе.