Обираючи БМС на акумулятор що збираємо своїми руками із літій-залізофосфатних комірок перед нами постає вибір.
- Обрати звичайну (чорну на 16 комірок чи сріблясту на 4 і 8 комірок) БМС.
- Обрати прямокутну, довгу та важку так звану «інверторну» БМС.
Різниця в ціні та в складності збірки ставить питання.
Чи варто купувати дорогу інверторну БМС чи використовувати звичайну?
Що відомо про інверторні БМС.
- Вони відчутно дорожчі за звичайні.
- Мають CAN шину і можуть комунікувати із інверторами. В тому числі імітувати заводські протоколи провідних виробників.
- З ними складніше – купа шлейфів, дротів, датчиків – все це треба закріпити, підключити та нічого не наплутати.
- Мають велику комплектацію. Якщо стандартна БМС цього ж виробника має в комплекті саму БМС, кнопку, шлейфи та пару термодатчиків, то інверторна – це ціла коробка різного майна, включно з лицевою панеллю – що так нагадує круті заводські батареї.
- Не можна сказати що інверторна БМС більш надійна ніж звичайна – не тому, що буди випадки виходу із ладу, а тому, що і звичайна не підводили без причини.
- Найбільша зручність в інверторних БМС це можливість прикручувати силові дроти на гвинт, а не скручувати «хвости» як на звичайній.
Як же зробити вибір?
Якщо Ви пан баблонавт – беріть велику інверторну БМС. Як мінімум це красиво! Так само якщо Вам дуже потрібна комунікація з інвертором – модуль на чорну бмс для комунікаційного порту працює не завжди і не з усім обладнанням – а тут гарантія що комунікація буде на відмінно.
В інших же випадках варто поміркувати – стандартна JK BMS працює на відмінно!