Придбав АКБ PAPOOL LiFePO4 24V 140Ah
BMS цієї АКБ не підтримує підключення по bluetooth, подивитись або змінити параметри налаштування BMS не можливо.
Для спільної роботи інвертор + АКБ є критичні параметри, які вкрай важливі.
Зробив запит до продавця стосовно налаштувань BMS і отримав наступну відповідь:
1. Overvoltage disconnection voltage -28.8V
2. Charging limit voltage ---- 29.2V
3. Overvoltage reconnection voltage ----- 26.8V
4. Equilibrium charging voltage ----- 28V
5. Increase the charging voltage
6. Floating charging voltage ----- 27V
7. Boost to reconnect the charging voltage
8. Low voltage reconnection voltage ----- 24V
9. Low voltage warning reconnect voltage ----- 24V
10. Low voltage warning voltage ----- 23V
11. Low voltage disconnection voltage -21.6V
12. Discharge limit voltage ----- 20V
Виходячи з отриманої інформації, налаштовуємо інвертор під АКБ
Overvoltage disconnection voltage 28.8V
BMS відключить зарядку при досягненні 28.8. Цього допускати в жодному разі не можна, може вийти з ладу інвертор.
На інверторі, параметр Bulk/Absorption Charge Voltage встановив 27.8
Floating charging voltage 27V
Напруга підтримки заряду.
На інверторі параметр Float Charge Voltage так само встановив 27
Low voltage disconnection voltage 21.6V
Напруга нижче якої BMS відключить АКБ. Допускати вкрай небажано.
На інверторі ставлю Low DC Cut-off Voltage 23.
Equilibrium charging voltage 28V
Напруга при який BMS виконує балансування комірок.
Таке ж саме значення встановив на інверторі для Battery equalization 28.
PAPOOL LiFePO4 24V 140Ah. Параметри налаштування BMS
При таких налащтуваннях чи не означатиме це, що не буде заряджатися і розряджатися повністю? Тобто не будемо використовувати всі ресурси?
У lifepo4 дуже "вузька" робоча напруга. Основний запас енергії лежить в діапазоні між 3 до 3.5 вольт. В цьому діапазоні знаходиться до 90% ємності. Все що вище, нижче мало додає і при цьому суттєво зменшує ресурс АКБ.
Зараз плати БМС мають блютуз, але коли я установив застосунок 'синій слоник' то у вкладці параметри немає налаштувань напруг та інших налаштувань. Можливо я не розібрався, бо роблю це перший раз..
Так. Я спирався на інформацію що була на сторінці товару. А потім в відгуках вже народ почав писати що блютуз підтримується, але налаштування заблоковані. Можна тільки переглядати інформацію.
Сьогодні заберу АКБ, гляну що до чого.
І так звязок по блютуз маємо, але інформація там тільки статистична. Доступу до налаштувань немає, і навіть переглянути їх немає можливості.
Сподіваюсь інформація яку прислав продавець відповідає дійсності. Буду налаштовувати інвертор виходячи з цього.
Сподіваюсь інформація яку прислав продавець відповідає дійсності. Буду налаштовувати інвертор виходячи з цього.
Від ГПТчату я отримав таку інфу по 90% ємності:
З власного досвіду знаю що заряд меньше псує батарею чим розряд. Тому поставлю Відключення заряджання: 27.5 В, а Відключення розряду: 25.4"Резюме налаштувань для інвертора (для батареї з 8 елементів):
Відключення розряду: 24.0 В.
Відключення заряджання: 27.2 В.
Float Charge Voltage: 26.8–27.2 В.
Ці значення забезпечать роботу батареї в межах від 10% до 90% заряду."
Обов'язково перевірте чи співпадають показники напруги на інверторі і на клемах АКБ.
В мене взагалі стоїть Bulk Charging Voltage - 28,4в (3,55 на комірку)
Float Charging Voltage - 27,9в (3,48в на комірку).
можливо трохи забагато, але це дає можливість мати трохи більше запас енергії.
при заявленій кількісті циклів батареї 10000 можна собі дозволити
(комірки МВ30)
Float Charging Voltage - 27,9в (3,48в на комірку).
можливо трохи забагато, але це дає можливість мати трохи більше запас енергії.
при заявленій кількісті циклів батареї 10000 можна собі дозволити

(комірки МВ30)