PAPOOL LiFePO4 24V 140Ah. Параметри налаштування BMS

  • ACDC писав: Суб січня 11, 2025 11:21 am
    mag12360 писав: Суб січня 11, 2025 10:37 am На початковому екрані, де стрілка вказуює на заряд, є зліва вимикач заряду, а праворуч розряду і коли вони активні то жовтого кольору, на мою думку.
    Це ви не дуже добре зробили. В мене Слоник, на АКБ для велосипеда, вмикає розряд як тільки зявляється зарядний струм. Навіть якщо, до цього було вкл. тільки заряд.
    Тобто я вкл. заряд на Слонику, приєднав зарядний пристрій, на Слонику активується розряд. Якщо я в цей час вимкну розряд, зарядний пристрій перестає заряджати.
    В випадку, коли це звичайний зарядний пристрій, а не інвертор, нічого страшного. В мене на АКБ для велосипеда, взагалі, зарядом керує BMS, тобто всі пороги відключення, виставлені так щоб саме BMS контролювала рівень заряду.
    З інверторм все інакше. Він сам вмикає, вимикає заряд, в залежності від його налаштуваннь, а параметри на BMS скоріш як запобіжник, в випадку якщо інвертор спробує перезарядити АКБ. Якщо під час заряду BMS вимкне заряд, або інвертор не побачить напругу ( як вийшло в вашому випадку ), то 50 на 50 що інвертор вийде з ладу.
    Можливо і в мене те саме сталося бо я не пам'ятаю чи той повзунок був вимкнений при першому під'єднані до акб через блютуз чи ввімкнений тому і ввімкнув. Видно інвертор поки заряджав акб то все було ок, а як тільки перестав одразу все й змінилося в гіршу сторону. Завтра завезу акб до майстра, спробуємо дати короткочасний заряд з лабораторного приладу десь 27,5В щоб розбудити БМС. Він перебирав мені акб на велосипед, то зробив з 9 Агод аж 17Агод бо старі 18650 вже тримали лише 5Агод. Тобто хлопчина не профан, як я, думаю справимось. Як зроблю цю процедуру то відпишусь. Хочеться, як найшвидше бо бачу, що та нечисть накопичує ракети, можливо скоро будуть тушки, а в мене такий просак😊.
  • mag12360 писав: Суб січня 11, 2025 9:54 pm Завтра завезу акб до майстра
    То найкращий варіант. Якщо людина в темі, то може і інвертора візьміть з собою.
    mag12360 писав: Суб січня 11, 2025 9:54 pm Він перебирав мені акб на велосипед, то зробив з 9 Агод аж 17Агод бо старі 18650 вже тримали лише 5Агод.
    Переходьте на LifePO4. Я зібрав 15А збірку. Наразі, тільки позитивні емоції.
  • ACDC писав: Суб січня 11, 2025 11:26 pm
    mag12360 писав: Суб січня 11, 2025 9:54 pm Завтра завезу акб до майстра
    То найкращий варіант. Якщо людина в темі, то може і інвертора візьміть з собою.
    mag12360 писав: Суб січня 11, 2025 9:54 pm Він перебирав мені акб на велосипед, то зробив з 9 Агод аж 17Агод бо старі 18650 вже тримали лише 5Агод.
    Переходьте на LifePO4. Я зібрав 15А збірку. Наразі, тільки позитивні емоції.
    Інвертор я вже відправив в Луцьк на ремонт. А на рахунок залізофосфату до велоса то непогано було б але в мене літій свіжий тому поки потерплю. До речі, який автомат краще поставити на + дріт акума після інвертора, вистачить 100А?
  • mag12360 писав: Нед січня 12, 2025 9:31 am Інвертор я вже відправив в Луцьк на ремонт.
    Діло хозяйське, я за заміну плати.
    mag12360 писав: Нед січня 12, 2025 9:31 am До речі, який автомат краще поставити на + дріт акума після інвертора, вистачить 100А?

    В мене стоїть 250А, але то скоріш рубільник, а не автомат. Як показала практика, BMS відпрацював коротке зі сторони інвертора миттєво. Автомату треба для цього час.
  • Доброго дня! Сьогодні під'єднав до акб нову бмс jk. Підключив бмс до телефона, запустилися налаштування, а на виході з бмс немає напруги!!! Думав, думав і придумав. Ввімкнув заряд і розряд в програмі і напруга з'явилася. Але цікаве спостереження. Якщо вимикаю розряд чи заряд на табло акума одразу падають відсотки до нуля і поки не ввімкну розряд з зарядом в программі ні акум ні інвертор не запускаються. Думаю потрібно, щоб вони були увімкнені постійно. Сам акб не розряджається. Якщо вимкну інвертор, а потім зніму галочки заряд і розряд то поки їх не ввімкну знову інвертор не ввімкнеться.Що Ви на це думаєте? Можливо я в інверторі щось виставив не те але перевіряв, ніби все те саме. Спробую інвертор налаштувати по Вашій інструкції на першій сторінці.
  • mag12360 писав: Сер лютого 05, 2025 1:28 pm Якщо вимкну інвертор, а потім зніму галочки заряд і розряд то поки їх не ввімкну знову інвертор не ввімкнеться.Що Ви на це думаєте?
    Розряд/Заряд на BMS має бути включено весь час якщо інвертор працює!
    Послідовність наступна.
    Включили на BMS Розряд/Заряд.
    Потім включаєте інвертор.

    При виключенні інвертора
    Спочатку вимикаєте інвертор.
    Потім за бажанням на BMS Розряд/Заряд можна виключити.
  • ACDC писав: Нед січня 12, 2025 1:48 pm Спробую інвертор налаштувати по Вашій інструкції на першій сторінці.
    Налаштування параметрів bulk, float, cut-off
  • Все ок! Працює. Думаю і та бмс жива. Просто треба було поставити заряд і розряд галочки, а я думав вони не потрібні😁. Але JKbms краща в налаштуваннях! Правда вже шлейф перепаяв під 10 пінів але колись, може, перепровірю.
  • ACDC писав: Чет лютого 06, 2025 4:45 am
    ACDC писав: Нед січня 12, 2025 1:48 pm Спробую інвертор налаштувати по Вашій інструкції на першій сторінці.
    Налаштування параметрів bulk, float, cut-off
    Виставив все по Вашому налаштуванню так як напруга практично однакова
    Bulk 28V, float 27,8V cut-off 22, 8V. Цікаве спостереження. При вимкненому інверторі за добу акб просідає ~ на 1V з 27,8 до 26,8 не можу зрозуміти чому. Вмикаю інвертор, звісно з ввімкненими галочками, заряджаю до 27,8 і потім вимикаю. Пробував і з ввімкненними галочками заряд і розряд, потім вимикав їх, результат майже не міняється, акб поступово розряджається. Можливо я неправильно розумію але я так думаю він має розрядитися до 22,8V? І чи варто його розряджати до такої напруги?