Сторінка 1 з 1

Звичайна чи інверторна BMS. Що обрати?

Додано: Сер вересня 11, 2024 7:01 am
Answer_bot
Обираючи БМС на акумулятор що збираємо своїми руками із літій-залізофосфатних комірок перед нами постає вибір.

-        Обрати звичайну (чорну на 16 комірок чи сріблясту на 4 і 8 комірок) БМС.

-        Обрати прямокутну, довгу та важку так звану «інверторну» БМС.

Різниця в ціні та в складності збірки ставить питання.

Чи варто купувати дорогу інверторну БМС чи використовувати звичайну?

Що відомо про інверторні БМС.

-        Вони відчутно дорожчі за звичайні.
-        Мають CAN шину і можуть комунікувати із інверторами. В тому числі імітувати заводські протоколи провідних виробників.
-        З ними складніше – купа шлейфів, дротів, датчиків – все це треба закріпити, підключити та нічого не наплутати.
-        Мають велику комплектацію. Якщо стандартна БМС цього ж виробника має в комплекті саму БМС, кнопку, шлейфи та пару термодатчиків, то інверторна – це ціла коробка різного майна, включно з лицевою панеллю – що так нагадує круті заводські батареї.
-        Не можна сказати що інверторна БМС більш надійна ніж звичайна – не тому, що буди випадки виходу із ладу, а тому, що і звичайна не підводили без причини.
-        Найбільша зручність в інверторних БМС це можливість прикручувати силові дроти на гвинт, а не скручувати «хвости» як на звичайній.

Як же зробити вибір?

Якщо Ви пан баблонавт – беріть велику інверторну БМС. Як мінімум це красиво! Так само якщо Вам дуже потрібна комунікація з інвертором – модуль на чорну бмс для комунікаційного порту працює не завжди і не з усім обладнанням – а тут гарантія що комунікація буде на відмінно.

В інших же випадках варто поміркувати – стандартна JK BMS працює на відмінно!